Bij een succesvolle applicatie draait het om diepgaand begrip van de doelgroep én de workflow

Deze organisaties gingen je voor:

Het ontwikkelen van succesvolle applicaties, tools en digitale processen vereist een diepgaand begrip van zowel de doelgroep als de organisatorische workflow.

Door de behoeften van de doelgroep naar voren te halen kan je intuïtieve en gebruiksvriendelijke interfaces laten aansluiten om relevante en bruikbare informatie op het juiste moment aan te bieden of op te halen. Dit alles draagt bij aan een verhoogde betrokkenheid van de mensen die het gebruiken. Wel zo fijn.

Met user centered interfaces werken we aan de ideale match tussen mens en techniek;
Passend binnen het IT landschap van de organisatie;
Altijd volgens de laatste privacy- en toegankelijkheidswetgeving.

Meer weten?

We hebben al veel organisaties geholpen bij de realisatie van succesvolle digitale diensten zoals o.a. een studiekeuze funnel voor Tilburg University, een online management rapportage voor Essent of een zero-waste scan voor PreZero.

 

Audience first,
digital second ✨

Bij AudienceFirst prioriteren wij mensen boven techniek. Wij geloven dat je alleen zo digitale producten kan ontwikkelen die impact maken. Als onderdeel van de ZUID Agency Group werken we multidisciplinair in gespecialiseerde teams, waardoor we een alomvattende aanpak hanteren voor het volledige marketingvraagstuk - want ook dat gaat verder dan techniek alleen.