Zoveel om zuinig op te zijn
ZLM verzekeringen
Zoveel om zuinig op te zijn
Hoe voeg je als betrokken verzekeraar waarde toe voor je klanten? Door ze te vragen wat echt belangrijk voor ze is. Op het contentplatform van ZLM delen klanten persoonlijke verhalen over hun dierbaarste bezit. Van een collectie voetbalshirts tot een Harley en uiteraard elkaar. Op dezelfde pagina verwijst ZLM overzichtelijk door naar verzekeringen waarmee je datgene waar je zuinig op bent in veilige handen legt bij een partij die jou snapt.
Meer weten?
Niels vertelt je graag meer.
Bel 013 208 40 30 of mail niels@audience.nl
Soort platform
Content hub
Diensten
Mobile first, UX design, WordPress development, hosting & doorontwikkeling.
Content- & performance marketing
ZUID Agency Group
Don't take our word for it
Uit meerdere interviews met de doelgroep hebben we een selectie van klantverhalen gemaakt. Hierin delen mensen hun passies die aansluiten op de campagne.
Mobile first aanpak
De campagne is consument georiënteerd. Het overgrote deel van de bezoekers leest de content op hun mobiel. Daarom lanceerde we het platform met een mobile first gedachte.