Zoveel om zuinig op te zijn

ZLM verzekeringen

Elaine Heijboer
User experience designer
Mike Engelmoer
Account & project
Stef van der Loo
Frontend developer

Zoveel om zuinig op te zijn

Hoe voeg je als betrokken verzekeraar waarde toe voor je klanten? Door ze te vragen wat echt belangrijk voor ze is. Op het contentplatform van ZLM delen klanten persoonlijke verhalen over hun dierbaarste bezit. Van een collectie voetbalshirts tot een Harley en uiteraard elkaar. Op dezelfde pagina verwijst ZLM overzichtelijk door naar verzekeringen waarmee je datgene waar je zuinig op bent in veilige handen legt bij een partij die jou snapt.

Soort platform

Content hub

Diensten
Mobile first, UX design, WordPress development, hosting & doorontwikkeling.

Content- & performance marketing
ZUID Agency Group

Bekijk de website

Don't take our word for it

Uit meerdere interviews met de doelgroep hebben we een selectie van klantverhalen gemaakt. Hierin delen mensen hun passies die aansluiten op de campagne.

Mobile first aanpak

De campagne is consument georiënteerd. Het overgrote deel van de bezoekers leest de content op hun mobiel. Daarom lanceerde we het platform met een mobile first gedachte.